Nowa wersja enova365 z numerem 2012.5.11
W dniu 31 marca 2021 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2012.5.11, w której zostały zawarte bieżące zmiany w przepisach:
Moduł Kadry Płace:
- Zmieniono nazwę Instytucji Finansowej PPK w związku ze zmianą właściciela. Dotychczasowa nazwa AXA TFI S.A została zamieniona na UNIQA TFI S.A.
- Zaktualizowano wskaźniki obowiązujące od 1 marca 2021 roku.
- Umożliwiono ewidencję nieobecności związanej z oddaniem krwi lub osocza.
Moduł Księgowość:
- Zaktualizowano strukturę pliku XML eDeklaracji PIT-36(28) zgodnie z nowymi wytycznymi Ministerstwa Finansów.
- Dostosowano sposób ustalania dat w okresie, za jaki składana jest deklaracja CIT-ST oraz wyliczanie liczby pracowników we wskazanym okresie do „Wyjaśnień w sprawie wypełniania druku CIT-ST” opublikowanych na stronie www.podatki.gov.pl.
- Wyodrębniono miejsce pobierania informacji o urzędzie skarbowym właściwym dla deklaracji IFT-2R oraz CIT-10Z.
Zgodnie z warunkami licencji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne bez dodatkowych opłat.